Future scenarios for the creative economy
Data: 25 de febrer
Hora: 19-21 h
Lloc: Roca Barcelona Gallery
Les indústries creatives tenen un doble valor: el valor creatiu i el valor econòmic de la creativitat. És necessari augmentar la competitivitat de les indústries creatives i, per això, és fonamental comprendre quins són els motors del canvi. En aquesta sessió, explorarem quins escenaris poden impulsar el creixement de l’Economia Creativa i contribuir a la creació de ciutats més innovadores i sostenibles, alineades amb els valors del Nou Bauhaus Europeu.
Agenda (Aquesta sessió es durà a terme en anglès)19:00h Introducció, a càrrec d’Isabel Roig, Directora de la Fundació BCD, i Eugènia Martí, Directora d’Innovació de la Fundació BCD
19:05h Introducció de l’estudi “INITIATIVES TO BOOST THE CREATIVE ECONOMY – Creativity, Design, Businesses & Entrepreneurship”, per Laura Clèries, CEO de THE HUT AGENCY
19:15h Futures-Fit Creative Industries Audit
19:25h Round Table: Creativity & Technology. Trends and challenges that are shaping the future, moderada per Germán León, Fundador d’Helvetica Digital i expert en IAPonents:
- Jordi Sellas, Fundador i CEO de Layers of Reality
- Cecilia Tham, Cofundadora i CEO de Futurity Systems
- Andrea Faroppa, Directora de Sónar+D – Sónar (Advanced Music)
20:05h Resultats preliminars de Futures-Fit Creative Industries Audit
20:15h Còctel a càrrec de Hidden Factory Barcelona, un estudi creatiu especialitzat en gastronomia i disseny
Organitza: Fundació BCDEn el marc de: PICOBELLOVenue partner: Roca Barcelona Gallery