24 de novembre

Branding, packaging i gran consum. Cap a un món més sostenible

En aquesta sessió parlarem com el disseny de branding i packaging pot contribuir a llançar marques més sostenibles en el gran consum.

Enric Batlle, CEO i director creatiu de Batllegroup, Ramón Martínez, CEO de Stimulo - ambdós membres del Clúster Disseny - i Nicola Laganà, Global Brand Marketing Director de Reckitt compartiran els grans reptes de crear la marca Botanical Origin, una nova gamma de productes de origen botànic per netejar la llar, que promou uns hàbits de consum més sensibles amb el medi ambient sense renunciar a l'eficàcia.

Durant la sessió, de 17h a 18h, Batllegroup, Stimulo i Reckitt conversaran amb els assistents sobre què hi ha darrere d'un projecte com aquest: el repte inicial, la fase de recerca compartida, el desenvolupament del propi producte, el procés creatiu - del concepte al resultat final - l'impacte de la innovació i les fites de futur que hi ha en marxa.

Si ets un professional del màrqueting, la innovació o el disseny i vols conèixer què hi ha darrere d'aquest projecte col·laboratiu i multidisciplinar apunta't a la sessió.

Es podrà assistir de manera presencial a l'agència Batllegroup,amb aforament reduït ia través d'inscripció prèvia.

Article següent

Newsletter