El Fuorisalone de Milà estrena format digital

Fuorisalone Digital és el nou esdeveniment digital de la Milano Design Week: una plataforma creada per viure l'experiència del Fuorisalone d'una nova manera a través de xerrades, previews de productes, documentals, classes magistrals, entrevistes, formats innovadors i concerts amb accés totalment gratuït.

A dia d'avui el Fuorisalone Digital compta amb més de 300 empreses i dissenyadors, més de 30h de xerrades, més de 100 vídeos sota demanda i més de 25 webinars.

Si estàs interessat en el projecte visita la seva pàgina web.

Inspired in Barcelona® tornarà a la Milano Design Week el 2021 amb l'exposició "A Gathering Place".

Partners culturals: Politecnico di Milano, Poli.design, RCS Group, Syncronia, Hi-Interiors, Hi-Hack, H-farm, Fondazione Ordine degli Architetti, Fondazione Albini, BASE, Tortona Rocks, Accademia Abadir, SUPER, Italia Innovation, Freitag, Digital to asia, Materially, Design Group Italia, LeftLoft, Playful Living, SIB.

Media partners: Abitare, Archiproducts, Architonic, CasaCorriere, Corriere della Sera, Dezeen, Le Grand Mag Newsroom, Living i amb el patrocini de l'Ajuntament de Milà.

Article següent

Newsletter